Hiermee worden incidentele taken bedoeld welke niet standaard zijn opgenomen in een vast takenpakket.
Het verzorgen van de salarisadministratie voor bijvoorbeeld een huismeester die werkzaamheden verricht voor de Vereniging van Eigenaren.
Indien gewenst kan het jaarlijks verrekenen van de verbruikerskosten voor verwarming, gas, water en licht door ons verzorgd worden. Eén en ander op basis van de verdeelsleutel genoemd in de Akte van Splitsing.
Het verhuren van algemene ruimten alsmede de administratieve afhandeling daarvan.
Het vervaardigen van een gedetailleerde meerjaren onderhoudsplanning ten behoeve van het te verwachten planmatig onderhoud voor een periode van 10 jaar; één en ander met name ten behoeve van te creëren bestemmingsreserves. Deze onderhoudsplanning zal jaarlijks worden geactualiseerd. Voor nieuwbouwprojecten geldt dat de meerjaren onderhoudsplanning in principe in het derde jaar na oplevering wordt opgesteld.
Eventueel kan tegen nader overeen te komen voorwaarden een financieel periodieke schriftelijke rapportering worden verzorgd. Deze rapportering kan desgewenst plaatsvinden naar het bestuur, de voorzitter, een commissie of enkele leden.
Het maken van een huishoudelijk reglement voor de Vereniging.
Op maat gemaakte diensten kunnen u aangeboden worden na overleg met de VvE-manager.
In het pakket zijn niet opgenomen het adviseren en begeleiden van de Vereniging in juridische procedures en het eventueel bijwonen van terechtzittingen welke door dan wel tegen de Vereniging van eigenaren worden gevoerd, anders dan de procedures die verband houden met de incasso van verenigingsbijdragen.